Friday 4 November 2011

Maksud Dy Sebalik Laguu ~

lagu Melda Ahmad - putuss ! bnyak sungguh berkaitan dgn aq . kanpe ?

aku duduk sendirian di kamarku 
menangis kesepian kernamu 
kau tinggalkan aku 
kau cari yang lain 
tergamakmu merobek hatiku 

omg . semue yang dituliss di atass . ade berkaitan dngn aq . aq penahh nangis dlam bilik . sbb tringat kunn kau . aduhh ! kau tnggal kun aq pstoo menjelangg 2 hary selepas too . aq dngr mbw aq ckup si dye dahh ade girl !
aq terduduk trus . thenn mule lahh air mate aq setitik jatuhh . tergamak kunn kau buat aq mcum nie .. sedihh terlampau . :'(

tapi setelah kau pergi aku
mendapat lebih baik darimu
dia hargai aku
dia sayangi aku
lebih dari padamu

kunn . lepas kau pegy dry idoop aq nie . truss boy minta coup ngun aq . yess ! aq terime dye . sbb aq nk lupe kunn kau . tapyy ape yang jady . kau tau . aq ta dpat lupe kun kau . kenape aq perlu ingat kau padahal kau ta ingt kunn aq ? lupe kunn lah dye . pleases :'(

aku ingin kau tahu
betapa ku gembira
tidak lagi bersamamu
namun pastinya
nanti kau akan sedari

memang ! aq harapp sngat satoo hary nunt kau sedar yang aq still sayangg kat kau . ble wktoo too kau tahu yang aq sayang gile kat kau . aq ta dpat bayang kun mcum mane riaksi muke kau . terkeju ? sedih ? huem . aq harapp kau paham aq . jgun lakukan bende yang lepass .

yang kau perlu cintaku 
yang kau pelu cintaku
yang kau perlu cintaku

if kau dapat bace post nie . aq harap kau faham aq ! sedih bilee tngok kau bersame si dye . dah lame aq pendam perasaan nie . bestie aq je yang fahamm aq mcum mane . 

aq cume nak tngok kau gembire dgn girl kau . ( haty yang terpakse merelakan nye )

~ sentiase sayang kau walaupun aq dah berpunye ~
nakk lupe kunn kau . ingat senang ? 









No comments:

Post a Comment